Welkom in het jaar 2024, op naar een Frisse Start en dat was ook de opdracht bij de nieuwe blog hop van de Stempel Schatten. Ik zeg eerlijk deze kaart maakte ik eigenlijk met mezelf in gedachte oftewel mijn eigen nieuwe start voor dit jaar. Ik ging aan de slag met de stempelschat Beautiful Balloons met zijn stansen en de set die je eigenlijk ook te weinig ziet namelijk de Garden Meadow waar ik het hek en de bloemen van gebruikte. het design papier is Meandering Meadows. De vrouw die er staat is van internet omdat ik geen vrouwen stempel heb die hiervoor geschikt was. Op naar een nieuwe frisse start in mijn leven, vandaar dat ik deze kaart zo toepasselijk voor mezelf vindt.
Hoppen jullie gezellig mee naar mijn mede demo`s, klik hieronder op de link.
En mochten jullie interesse hebben om mee te doen laat dan een bericht achter dan, dan geef ik het door aan de beheerders van de hop, ik kan je zeggen dat het hartstikke leuk is om te doen.
Hallootjes iedereen en welkom bij mijn tweede bloghop van de Stempel Schatten. De Stempel Schatten laten iedere tweede maandag van de maand verborgen pareltjes zien van Stampin' Up!, dit kunnen diverse artikelen zijn die op de achtergrond zijn geraakt of die je snel over het hoofd ziet in de catalogus omdat ze iets verborgen zijn. Hoppen jullie gezellig mee met de Stempel Schatten.
We gingen deze maand aan de slag om een vierkante kaart te maken in combinatie met een sketch, mijn stempelschat wist ik vrijwel meteen toen ik de sketch zag namelijk "de Geluksbrengertjes". Aangezien ik ervan hou om in veel laagjes te werken wist ik ook gelijk hoe dat ik de kaart wilde opbouwen
Bestelnummer 159382 en 156798.
Hierboven is mijn vierkante kaart te zien en de detail foto`s vindt je hieronder, Ik nam een vierkant stuk Real rel Cardstock wat ik met de Stiched Greenery Dies bewerkte en ook deed ik dat met een vierkante van Basic White wat ik precies op de goed plek legde op de dies voordat ik deze stanste, want het patroon moet wel doorlopen. De andere twee witte vierkantjes bestempelde ik met de bloemen uit de set, de Granny Apple Green takjes komen uit de set die ik vorige maand gebruikte namelijk de Ranunculus Dies, zocht een springerig takje en dat was dit.
Hoop dat jullie deze kaart / blogpost net zo leuk vonden als dat ik vond om ermee aan de slag te gaan, hoppen jullie nu gezellig verder naar de andere deelnemers van de Stempel Schatten Bloghop, want ik weet vrijwel zeker dat er weer heel wat verborgen pareltjes tussen zitten. Als je bij mij gestart bent, klik je op de naam die onder de mijne staat en zo kom je bij het volgende blog uit.
Hey, wat leuk dat je een kijkje komt nemen bij de bloghop van de Stempel Schatten. Iedere tweede maandag van de maand om 19.30 uur start er een nieuwe bloghop bij de Stempel Schatten, hop je gezellig mee met het thema van deze maand "Ik vind je lief". Iedere maand is er een andere thema, dus kom gerust iedere tweede maandag van de maand terug om de nieuwe Stempel Schatten te herontdekken.
Dit is mijn eerste bericht bij de Stempel Schatten. Ik werd gevraagd om mee te doen en daar hoefde ik niet lang over na te denken, want ik hou van uitdagingen en dat zijn de verborgen pareltjes in de catalogus. Een verborgen pareltje is een Stampin`Up! artikel uit de catalogus wat soms verdekt is opgesteld of ze zijn naar de achtergrond geraakt door de vele SUper mooie nieuwe producten. Dus het betreft echte Stempel Schatten, veel plezier met hoppen zo meteen.
Ik koos de stempelset Ranunculus Romance met de Ranunculus dies, een geweldige en veelzijdig bundel. Of je nu van vintage houdt of een iets modernere kaart, het kan allemaal met deze set. Ik maakte er deze keer een iets modernere kaart mee zoals je ziet.
157968 157977
Ik ging aan de slag met het designer paper Pretty Prints waarop ik met Soft Succulent inkt op stempelde. Daarna stempelde ik op Basic White de bloemen in Fresh Freesia en Pale Papaya. Met de Ranunculus dies stanste ik diverse bladeren uit cardstock Evening Evergreen, Pale Papaya en Soft Succulent en vellum zodat ik de kaart op kon bouwen in veel lagen, toch een favoriete om te doen. Voordat ik alles vast plakte met dimensionals plakte ik er eerst een stuk Evening Evergreen Ribbon onder.
Hieronder zie je goed hoe ik op het design paper heb gestempeld met Soft Succulent inkt en door de mooi achtergrond van het designer paper krijg je een nog mooier effect.
Onder de tekst maakte ik nog een strik met de gold Simply Elegant Trim. De tekst komt uit de stempelset Samen Sterk 157026 die ik ook weer met dimensionals opplakte.
Als laatste werkte ik de kaart af met de Brushed Metalic Adhesive Backed Dots. Ja, een kaart met een echte Stempel Schat stempelset, waar ik zeer blij mee ben hoe dat hij geworden is.
Ik heb genoten van het maken van mijn eerste Stempel Schatten kaart, hoppen jullie gezellig mee naar de andere deelnemers van de Stempel Schatten Bloghop. Ik weet zeer zeker dat jullie hier geen spijt van krijgen en hopelijk weer inspiratie om zelf aan de slag te gaan met de diverse vergeten items van Stampin`Up! Als je bij mij gestart bent klik je hieronder op de volgende naam en zo kom je bij de andere deelnemers van deze leuke bloghop "Ik vind je lief" terecht.