Pagina's

maandag 8 januari 2024

Frisse Start...Stempelschatten Bloghop...

Welkom in het jaar 2024, op naar een Frisse Start en dat was ook de opdracht bij de nieuwe blog hop van de Stempel Schatten. Ik zeg eerlijk deze kaart maakte ik eigenlijk met mezelf in gedachte oftewel mijn eigen nieuwe start voor dit jaar. Ik ging aan de slag met de stempelschat Beautiful Balloons met zijn stansen en de set die je eigenlijk ook te weinig ziet namelijk de Garden Meadow waar ik het hek en de bloemen van gebruikte. het design papier is Meandering Meadows. De vrouw die er staat is van internet omdat ik geen vrouwen stempel heb die hiervoor geschikt was. Op naar een nieuwe frisse start in mijn leven, vandaar dat ik deze kaart zo toepasselijk voor mezelf vindt.








Hoppen jullie gezellig mee naar mijn mede demo`s, klik hieronder op de link.
En mochten jullie interesse hebben om mee te doen laat dan een bericht achter dan, dan geef ik het door aan de beheerders van de hop, ik kan je zeggen dat het hartstikke leuk is om te doen.

Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

5 opmerkingen:

  1. Echt een nieuwe start voor jou, nieuw jaar - nieuwe kansen. Zet m op! Heel veel geluk komend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, wat leuk!! Ik zou deze combinatie zo niet bedacht hebben. Erg mooi! En maak er een mooi jaar van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gedaan! Nieuw jaar, Frisse start en nieuwe kansen! Dat 2024 jouw jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creatieve invulling van het thema Yvon! En eigenlijk zou dit zo in een art journal passen, waar je je eigen gedachten in verwerkt. Door de gedachte kreeg je duidelijk inspiratie om deze originele combinatie van producten te maken. Heel inventief van jou! En jaaaa, een frisse start, dat gun ik je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! En ik hoop dat je echt een frisse start mag gaan maken dit jaar (Annette)

    BeantwoordenVerwijderen