Pagina's

maandag 13 maart 2023

Vierkante Kaart... Stempel Schatten Bloghop... Kaart met een schets...


Hallootjes iedereen en welkom bij mijn tweede bloghop van de Stempel Schatten. De Stempel Schatten laten iedere tweede maandag van de maand verborgen pareltjes zien van Stampin' Up!, dit kunnen diverse artikelen zijn die op de achtergrond zijn geraakt of die je snel over het hoofd ziet in de catalogus omdat ze iets verborgen zijn. Hoppen jullie gezellig mee met de Stempel Schatten.


We gingen deze maand aan de slag om een vierkante kaart te maken in combinatie met een sketch, mijn stempelschat wist ik vrijwel meteen toen ik de sketch zag namelijk "de Geluksbrengertjes". Aangezien ik ervan hou om in veel laagjes te werken wist ik ook gelijk hoe dat ik de kaart wilde opbouwen
Bestelnummer 159382 en 156798.


Hierboven is mijn vierkante kaart te zien en de detail foto`s vindt je hieronder, Ik nam een vierkant stuk Real rel Cardstock wat ik met de Stiched Greenery Dies bewerkte en ook deed ik dat met een vierkante van Basic White wat ik precies op de goed plek legde op de dies voordat ik deze stanste, want het patroon moet wel doorlopen. De andere twee witte vierkantjes bestempelde ik met de bloemen uit de set, de Granny Apple Green takjes komen uit de set die ik vorige maand gebruikte namelijk de Ranunculus Dies, zocht een springerig takje en dat was dit.




Hoop dat jullie deze kaart / blogpost net zo leuk vonden als dat ik vond om ermee aan de slag te gaan, hoppen jullie nu gezellig verder naar de andere deelnemers van de Stempel Schatten Bloghop, want ik weet vrijwel zeker dat er weer heel wat verborgen pareltjes tussen zitten. Als je bij mij gestart bent, klik je op de naam die onder de mijne staat en zo kom je bij het volgende blog uit.

Lieve Creatieve Groet Yvon💙

9 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart, lekker fris, lekker voorjaar. Goed dat je die stans in de achtergrond hebt gebruikt. Een lieverd die nog wel even mag blijven wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt Yolanda anders was de kaart naar mijn inzicht te saai geworden.

      Verwijderen
  2. Een vrolijke kaart! Je inspireert mij om deze set ook weer eens te gebruiken, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annette, ik gebruik hem zelf ook te weinig, haha, vandaar dat ik hem uitkoos voor deze Stempel Schatten. Yvon

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijke frutselkaart! Ik houd van de kleuren en de kleine details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige en vrolijke kaart. Altijd leuk om alle details te bekijken op een kaart! Leuke inspiratiekaart; het zet me aan het denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De details daar ga ik voor, ben benieuwd waarover ik je aan het denken heb gezet, Elly. Yvon

      Verwijderen
  5. Mooie kaart! Leuke opbouw van de laagjes met het springerige! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen