Pagina's

dinsdag 14 maart 2023

Just Add Ink #643... Just Choose Two...

 

Bij Just Add Ink #643 was weer een leuke challenge kies 2 van de 3 items uit en verwerk die in je project. Tja, ik vond ze alle 3 geweldig om te gebruiken, dus (oepsie) dat he ik ook gedaan. Ik hou van Wit, ik hou van embossing en ik hou van blending. De laatste voegde ik pas op het laatst toe omdat ik net iets miste aan de kaart, dus nam ik een stencil en de blending brushes met de Soft Sea Foam inkt. Door deze kleur te gebruiken blijft de kaart ook rustig en mooi in zijn eenvoud. Alleen zijn de spetters op de geemboste achtergrond hierdoor weer moeilijker te zien. En ook kwamen de voor mij beruchte lagen weer in deze kaart voor, dus voor mij is het lastig om ene kaart te maken zonder lagen. Daarom maak ik die ook niet vaak. De stempel bundle die ik gebruikte is nature`s Prints, die bestaat uit stempels,, dies en een embossingfolder hoe gaaf is dat. Nog wat designpapier, pons, twine en parels erbij en dit is het resultaat.




Lieve creatieve Groet Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. I agree, this is a calm card. I really like the texture of the embossing and the subtle ink colour you have chosen. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such an elegant and peaceful Wedding card Yvon! I love the layers you've added - they are perfect! And the subtle colouring is beautiful too. Thanks for sharing your lovely card with us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen