Pagina's

dinsdag 14 maart 2023

Global Design Project #385...


Wow, wat een geweldige kleuren challenge zag ik bij Global Design Project #385 op hun blog. Very Vanila een kleur die ik veel te weinig gebruik, maar in combinatie met Coastal Cabana en Crumb Cake is het een super combinatie. Ik keek en zag deze Stempelset met dies op mijn werkplek liggen en dacht die ga ik ervoor gebruiken, de set heet Greatest Journey, met onwijs mooie dies bij deze stempels, dus ik gebruikte vooral heel veel dies in combinatie met de dennebomen en sterren stempel en natuurlijk de tekst komt uit deze set. De achtergrond maakte ik met de blending brushes en een strook gescheurd papier, wat ik steeds opschoof, zo krijg je een lucht/ landschap.







Lieve Creatieve Groet Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten