Pagina's

zondag 19 maart 2023

Colour INKspiration Challenges #139...

 

Ja, dit zijn mijn kleuren zoveel mogelijk blauwtinten. Ik hou zo enorm veel van de kleur blauw in al zijn varianten, al waardeer ik tegenwoordig ook de mooie groen en rose tinten waar ik 10 jaar geleden nog niets mee had. Ik wilde met de Butterfly Brilliance aan de slag, en na wat nadenken kwam ik tot deze kaart die ik gisteren half maakte en vandaag afmaakte. Toch ben ik niet helemaal tevreden, denk dat ik de kleur Pacific Point als kaart had moeten gebruiken en de Coastal Cabana als onderlegger maar ja ik maakte hem zo. Deze kleuren zijn van de kleuren challenge van Colour INKspiration #139 een facebookgroep, waar ik zo vaak mogelijk aan probeer mee te doen, want je wordt er vaak echt uitgedaagd om met kleuren te werken waar je niets mee hebt, al heb ik met deze kleuren juist veel. Als eye cather stanste ik de grootste vlinder nog een keer uit en die plakte ik op de grote afdruk van de vlinder. Heb alles ingekleurd met de de inkt en de blender pens omdat de stampin blends niet de juiste kleuren hadden, daar had ik de vlinders liever mee ingekleurd, maar soms kan je niet alles hebben.








Lieve Creatieve Groet YVon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten