Pagina's

maandag 13 februari 2023

Dikke kus - Bloghop Stempel Schatten - Ik vind je lief...

 

Hey, wat leuk dat je een kijkje komt nemen bij de bloghop van de Stempel Schatten. Iedere tweede            maandag van de maand om 19.30 uur start er een nieuwe bloghop bij de Stempel Schatten, hop je gezellig mee met het thema van deze maand "Ik vind je lief". Iedere maand is er een andere thema, dus kom gerust iedere tweede maandag van de maand terug om de nieuwe Stempel Schatten te herontdekken.

Dit is mijn eerste bericht bij de Stempel Schatten. Ik werd gevraagd om mee te doen en daar hoefde ik niet lang over na te denken, want ik hou van uitdagingen en dat zijn de verborgen pareltjes in de catalogus. Een verborgen pareltje is een  Stampin`Up! artikel uit de catalogus wat soms verdekt is opgesteld of ze zijn naar de achtergrond geraakt door de vele SUper mooie nieuwe producten. Dus het betreft echte Stempel Schatten, veel plezier met hoppen zo meteen.

Ik koos de stempelset Ranunculus Romance met de Ranunculus dies, een geweldige en veelzijdig bundel. Of je nu van vintage houdt of een iets modernere kaart, het kan allemaal met deze set. Ik maakte er deze keer een iets modernere kaart mee zoals je ziet. 
157968                                          157977


Ik ging aan de slag met het designer paper Pretty Prints waarop ik met Soft Succulent inkt op stempelde. Daarna stempelde ik op Basic White de bloemen in Fresh Freesia en Pale Papaya. Met de Ranunculus dies stanste ik diverse bladeren uit cardstock Evening Evergreen, Pale Papaya en Soft Succulent en vellum zodat ik de kaart op kon bouwen in veel lagen, toch een favoriete om te doen. Voordat ik alles vast plakte met dimensionals plakte ik er eerst een stuk Evening Evergreen Ribbon onder.



Hieronder zie je goed hoe ik op het design paper heb gestempeld met Soft Succulent inkt en door de mooi achtergrond van het designer paper krijg je een nog mooier effect.


Onder de tekst maakte ik nog een strik met de gold Simply Elegant Trim. De tekst komt uit de stempelset  Samen Sterk 157026 die ik ook weer met dimensionals opplakte.

Als laatste werkte ik de kaart af met de Brushed Metalic Adhesive Backed Dots. Ja, een kaart met een echte Stempel Schat stempelset, waar ik zeer blij mee ben hoe dat hij geworden is.

Ik heb genoten van het maken van mijn eerste Stempel Schatten kaart, hoppen jullie gezellig mee naar de andere deelnemers van de Stempel Schatten Bloghop. Ik weet zeer zeker dat jullie hier geen spijt van krijgen en hopelijk weer inspiratie om zelf aan de slag te gaan met de diverse vergeten items van Stampin`Up! Als je bij mij gestart bent klik je hieronder op de volgende naam en zo kom je bij de andere deelnemers van deze leuke bloghop "Ik vind je lief" terecht.

Lieve Creatieve Groet Yvon💙

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er een moderne variant mee maakte, heb meestal juist de vintage versie gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk DSP om te bestempelen inderdaad, zeker een mooie aanvulling op de achtergrond. Ik zeg: geslaagde kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke kleurtjes bij elkaar, en het combineren met dit DSP is erg geslaagd! De tekst is ook goed gekozen. Zulke kaarten moeten we gewoon vaker maken EN sturen met z'n allen! En je hebt weer lekker veel details toegevoegd, dus er is veel om naar te kijken en van te genieten! Leuk dat je nu ook meedoet met de Stempel Schatten bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elly Rijnvis14-02-2023, 08:11

    Wat een mooie kaart. Heel veel laagjes: ik hou er wel van. En dat DSP nog net wat extra’s door het stempelrn; die gaat in mij achterhoofd om ook weer eens te doen. Mooi Yvon


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart heb je met deze stempelset gemaakt. En inderdaad zo maak je het DSP nog leuker en interessanter door er op te stempelen in dezelfde kleurtint. En super dat je nu ook meedoet met onze bloghop. Ben nu al benieuwd naar je volgende kaartjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Ik vind de kleurencombinatie ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen