Pagina's

donderdag 2 september 2021

Het SU-per Team! Challenge...Een Magische Kerst

 

Wat ben ik toch SU-per blij dat ik bij zo`n geweldig SU-per team! behoor, iedere maand is er op facebook een challenge van het SU-per team! Challenge FB pagina, doe eens heerlijk mee en wie weet wordt jij gastdesigner voor een keer. Deze keer was er een sketch gemaakt door Yvonne die we als downlines van haar konden maken ter inspiratie voor de deelnemers. Ik maakte deze kerstkaart met de geweldige set Whimsical Trees Suite. Het gestreept dsp was wit maar heb ik bewerkt met inkt en de blending brushes, hoe gaaf ziet dat eruit. Natuurlijk weer veel laagjes gebruikt en een mooie strik met diverse soorten Twine. O, ja de challenge loopt tot de 25ste van de maand en start iedere maand op de 1ste, dus ik zou zeggen doe eens lekker mee.






Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten