Pagina's

woensdag 1 september 2021

TGIF #331...Whising You...

 

Walk on the wildside, oftewel maak iets met dieren, bladeren, natuur laat je fantasie op hol slaan bij deze titel. Tja, welke dierenstempel ga ik nu gebruiken, ik koos voor de Counting Sheep en Sheep dies, beide zijn gratis te verkrijgen als je voor 60 euro besteld, dit kan natuurlijk ook via mij. Je mag uit de anual of de mini najaars catalogus bestellen en bij iedere 60 euro mag je een gratis SAB item uitkiezen waaronder deze schapen stempels of de dies (zolang de voorraad strekt).
Deze kaart "walk on the wild side" heb ik gemaakt voor de challenge bij TGIFC #331. Wat ik zelf over deze kaart denk: het is wennen want het is totaal anders dan wat ik normaal maak, geen strik, niet echt bling / embellishments die ik normaal wel op iedere kaart maak. Toch zitten in deze kaart heel veel lagen verwerkt, wat wel mijn ding is. Ik koos voor een wat grappige manier om de schapen te gebruiken, namelijk geef ze een kerstmuts op een rode muts met een wit heat geëmboste bol erop, de kerstbomen maakte ik van het geweldige mooie Be Dazzling Special Papier ook uit de Sale A Bration. Ze werden gestanst met de Whimsical Trees Dies een geweldige set. Het gras stanste ik met Basic Border Dies en het Gingerbread en Peppermint designer Paper. De tekst komt uit een retired kerststempel set, omdat ik een lange kersttekst zocht.







Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten