Pagina's

donderdag 2 september 2021

Global Design Project #307...Thanks

 

...Thanks-Merci-Danke-Danken-Gracias-Grazie-Efcharistó-Whakawhetia...

Dat is de challenge bij het Global Design Project #307, oftewel maak een bedank kaartje, laat me die binnenkort ook eentje nodig hebben, dus dan heb ik er nu alvast eentje klaar. 
Ik gebruikte de mooie stempel set en dies van Hand-Penned Petals om er een stijlvolle bedankkaart mee te maken, de bloemen kleurde ik in met de blends. Het dsp wast ik gebruikt heb komt uit de Sale A Bration (bij 60 euro aan bestelde producten gratis te verkrijgen) Beautiful Penned. Een set van zwart/wit die je eventueel zelf in kan kleuren, maar ook zo kan laten, past zo mooi met de stempels.
Onder de grote bloemenstempel heb ik van Basic white een gestanste versie van de bloemen geplakt. Maar eerst heb ik nog wat takjes met bloemen gestempeld voordat ik alles ging plakken. Verder stanste ik nog wat Granny Apple Green blaadjes die ik erbij plakte, zo kwam ik tot deze mooie compositie.
Verder koos ik weer voor een grote strik (ja, ik hou er enorm van) in de kleuren White, fresh Fresia en Goud. Ik werkte deze kaart verder af met Golden Gems en een tekst met Thanks (helaas is deze stempel retired amar niet minder mooi), de tekst stempelde ik met Balmy Blue, de kleur van de bloemen komt zo toch nog een keer terug. Ik Zeg oprecht THANKS Global Design Project DT leden voor deze weer schitterende challenge, heb er weer met plezier aan gewerkt en zeker na de vorige challenge waar ik als een van de drie winnaars uit de bus kwam.💙






Liefs Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten