Pagina's

vrijdag 3 september 2021

Just-Add-Ink Challenge blog...Paperhug...

 

Ik combineerde de Just-Add-Ink challenge 570 met een tic tac toe van Mrs.Brightside, die iedere week een nieuwe uitdaging op haar facebookpagina zet. Ik vond de kleuren van #JAI570 zo geweldig want ja, ik hou nu eenmaal van blauw, dus deze kleuren zijn me op het lijf geschreven.
Ik gebruikte een retired set met een nieuwe set Nature`s Harvest, althans de Dies ervan. Ik stanste 2 takken uit op vellum, ben even in de vellum mood.







Liefs Yvon💙...

3 opmerkingen:

  1. The random pattern stamping adds such a fluid feel Yvon and I love the softness from adding the vellum die cuts. Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous stamping - love all the shapes within the stamps. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely background stamping Yvon and great use of the colours! Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen