Pagina's

zaterdag 4 september 2021

Fresly Made Sketches #501...Addicted to Cas #205...Sending Healing Thoughts...

 

Deze kaart maakte ik naar aanleiding van de sketch van Fresly Made Sketches #501 en gebruikte het thema natuur van het blog Addicted To Cas #205, ze hebben zo mooie sketches, al heb ik hem wel gespiegeld omdat dat zo beter uitkwam. Ik heb een takje van de set Nature`s Harvest 3x uitgestanst en op elkaar geplakt. Toen heb ik een op maar gesneden oplegkaart erop gelegd en dit alles door de big shot gedraaid, zodat het reliëf van de tak doordrukte op mijn oplegkaart, de strepen in de tak zijn eigenlijk per ongeluk onstaan, maar ze geven het net wat extra`s. Uit het vellum heb ik nog een bloem gestanst en die iets over de tak geplakt. Twee strookjes dsp er over, een grote strik erom heen en de mooie tekst uitgesneden en vast geniet. de afwerking zijn 3 parels die ik met de blends ingekleurd heb in de kleuren vh dsp, ik ben zeer tevreden over deze kaart.







Liefs Yvon💙...

4 opmerkingen:

  1. Love the delicate details! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card! Love the diecut flower and the sweet bows! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how you got that detail in the background - it's beautiful behind the vellum flower! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautifully detailed! Love the neutral colors ad the fancy bow~glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen