Pagina's

zondag 24 januari 2021

Winterkaart en een A little note kaart...


Zou de winter nu eindelijk eens komen, vanmorgen lag er een klein beetje sneeuw. Doel eigenlijk meer op niet teveel sneeuw, maar wel flink wat vorst. Denk dat dat heel goed is voor iedereen. Dan is het tenminste mooi open weer, net als vandaag, want terwijl ik dit typ, schijnt de zon heerlijk op mijn rug, het raam staat iets open Genieten met de grote G. 
Deze winterse kaart maakt ik voor de facebookgroep Echte Creatieve Post, waar iedere maand enkele swaps lopen, oftewel je kan je opgeven bij bepaalde projecten. Dit was eigenlijk de eerste echte maand dat ik actief meedeed, na de kerst swap dan. De eerste kaart van deze maand vindt je HIER, dat was een 10 x 10 kaartje naar vrije keuze en de tweede kaart voor deze maand was een winterse kaart. Ik wilde ook een kaart maken, waarvan je een wintergevoel krijgt dus de koele blauw tinten in combinatie met eigenlijk glitters/sneeuw. Helaas, had ik op het moment dat ik deze kaart maakte niet in de gaten dat ik geen stukje wit glitter papier meer had liggen. Daarom koos ik ervoor om de sneeuwkristallen met zilver folie cardstock te stansen. Wat toch ook lekker voor een koeler effect zorgt. Het zilver kwam terug in het mooie satijnen lint wat ik erbij gebruikt heb. 



Ben deze week behoorlijk actief geweest met van alles te maken, de rest komt in een andere blogberichten, oa, voor een swap van het SU-per team, de maandelijkse bloghop van de Nederlandse stempeldemo`s en nog veel meer. Waaronder ook deze kaart met de nieuwe SAB stempelset Corner Bouqet, die ik in eerste instantie niet echt geweldig vond en nu ik ermee gewerkt heb er veel meer mogelijkheden mee zie. Want waarom geen blauwe afdruk ermee maken, i.p.v. het standaard groen. Zit momenteel merk ik best in de één kleur kaarten met wit😉 dat zal je in de komende blog post dan ook nog wel zien. Deze kaart is vrijdag gepost en hoop dat hij gisteren is aangekomen bij de ontvanger ervan. 

Blijf Veilig en Positief, Liefs Yvon... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten