Pagina's

vrijdag 8 januari 2021

Snailed Kaartje en Brons Elite, Joepie


Bij de DutchCardLovers#338 op het blog zag ik deze leuke challenge, gebruik een dies voor de gedeeltelijke masking techniek. Ik liet het middendeel van deze techniek meer open dan de zijkanten.
Dus even kijken, wat ligt er allemaal nog op mijn bureau. Hey, de nieuwe Snailed set met dies en daar zat een vierkante soort postzegel dies in. Gestanst en klaar was mijn mask. Ik gebruikte niet veel kleuren want vindt zelf dat de techniek dan verloren gaat. Dus de kleuren zijn Pear Pizzazz, Crum Cake en Whisper White in combinatie met basic Black inkt. Verder heb ik het hartje met Poppy Parade geblend en het slakkenhuis helaas met Old Olive omdat er geen blend is van Per Pizzazz. Hoe vinden jullie hem, heb de smaak er wel van te pakken, dus hoop weer vaker met deze techniek te gaan werken.



Sinds gisterenavond ben ik Brons Elite geworden bij Stampin` Up! een SU-per leuke titel natuurlijk met nog meer voordelen als demo😍. Maar zit ook in een geweldig team, want zonder Yvonne`s hulp en van mijn team maatjes was me dit niet zo snel gelukt, denk ik.

Blijf Gezond en vooral Positief, Liefs Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Snoezig met dit leuke slakje! Een echt snail-mail kaartje. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje met zeker een schattig slakje! leuk dat je de paddenstoelen in zwart gestempeld hebt. Gaaf kaartje. Leuk dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Yvon, ik zie alleen de gedeeltelijke masking niet goed!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super Yvon, leuk dat je de smaak weer te pakken hebt. Maar ik moet Ellen gelijk geven, dit is niet helemaal zoals ik het bedoeld hebt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hem al gezien, echt een SU-per leuk kaartje Yvon! Jammer dat het net niet de challenge van Rosalien is.. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen