Pagina's

woensdag 6 januari 2021

Ze condoleancekaarten gemaakt voor...

Dochterlief, vroeg me om 6 condoleancekaarten te maken, voor op haar werk. Het werden 6 totaal verschillende kaarten, sommige speciaal voor vrouwen, de andere weer voor mannen en een combinatie. Ik haal zoveel voldoening, om hier wat unieks voor te maken. Zo heb ik in het verleden voor mijn overleden ouders, het rouwwerk verzorgt (althans de stempel). Mijn vader heeft zijn  (stempel voorbeeld) zelf uitgezocht, gezien uit de 3 voorbeelden die ik voor hem maakte, al wist ik eigenlijk wel welke hij zou kiezen. 

Als ik een condoleancekaart maak in opdracht of omdat ik er zelf een moet sturen, dan probeer ik altijd iets persoonlijks te maken. Zo heeft de kaart waar hierboven een stukje van te zien is iets waardoor ik aan mijn eigen  moeder moest denken, maar vermoed dat de familie van de overledenen er ook vast blij mee zullen zijn. Zes totaal verschillende kaarten, heb ik ervoor gemaakt, maar ik neem aan dat het ook zes totaal verschillende mensen waren, want iedereen is een uniek mens.









Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten