Pagina's

maandag 11 januari 2021

Laat het voorjaar maar ...

Oeps, ik had het you tube filmpje niet bekeken op het blog van de DutchCardLovers #338, dus mijn kaart was niet precies wat er bedoeld werd. Vanmiddag, opnieuw aan de slag gegaan en natuurlijk wilde ik weer eens wat anders dan anders dus koos ik voor de tulpenpons, als mask. Voorde gedeeltelijke masking techniek, liet ik bij de mask links onder een opening. Ik koos bewust niet voor zwarte inkt over de mask, maar ook voor de gele tulp, om alles mooi te laten blenden. Ik nam deze tulpenset, omdat ik vanmorgen hoorde dat zaterdag 16 januari het Tulpenseizoen officieel wordt geopend, met de tulpendag. Laat de tulp nu ook één van mijn lievelingsbloemen zijn.



Blijf Gezond en Vooral Positief, Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Toen ik de kaart eerder vandaag al ergens anders zag, dacht ik al dat hij voor deze challenge was. Heel leuk gedaan met de tulp! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Yvon, leuk dat je er tulpen voor koos, een origineel idee! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg met die tulpen weer eens heel iets anders. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zonnige kaart met deze gele tulpen. Leuk dat je de techniek nog een keer geprobeerd hebt, het resultaat is prachtig! Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen