Pagina's

dinsdag 26 januari 2021

Verhuizen, hart onder de riem en verjaardagskaart, oftewel zeer actief geweest...


 Deze 3 kaarten hoorde bij de kaarten waar ik het zondag al over heb gehad, oftewel bij mijn creatieve week. Weer één kleur kaarten, oa met Misty Moonlight, Rococo Roso en Blackberry Bliss en op iedere kaart heb ik deze keer vellum gebruikt. Heerlijk om mee te werken, zelfs om er op heat te embossen, zoals op de Misty Moonlight kaart. Waar ik de mooie stempelset Enjoy the moment voor heb gebruikt. Deze mooie set doet me eigenlijk een beetje denken aan mijn kinderjaren, met droogbloemen etc, die ook nu weer helemaal hot zijn. Verder gebruikte ik de nieuwe Blendig Brushes, zodat ik deze techniek weers teeds vaker met gemak kan toepassen, zoals bv op de condoleancekaart van 20 januari. Fijne Brushes waardoor ik mijn handen ook kan ontzien, want wat blijft deze techniek leuk om te doen.  Op de twee kaarten hieronder maakte ik een mask met de dies van de set "Beautiful Brushes Strokes". Door met je Blending Brushes op je inktpad te deppen komt er natuurlijk inkt op de Brushes, die je met een mask mooi op je cardstock kan verwerken, door draaiende zachte bewegingen te maken. Ik deed het zo dat op beide kaarten van licht naar donker wordt gegaan. echt blij met deze Blending Brushes. 





Dan nog een kaartje in de kleuren Rococo Rose en Blackberry Bliss met natuurlijk weer Whisper White. Heb eerst alle Libelle`s op het stuk wit gestempeld, zowel de grote als de kleine en de vleugels met Rococo Rose bestempeld. Toen heb ik alles met de embossingfolder "Old World Paper" geembosd. Helaas ging er iets mis, waardoor ik de achterkant van de folder op de voorkant had, maar ook dit geeft een leuk effect. De afwerking deed ik met het SAB dsp Oh So Ombre Blackberrry Bliss. En zo kwam er weer een totaal andere kaart tevoorschijn dan bovenstaande. De libelle`s komen uit de stempelset Dragonfly Garden Bundel, zijn stempels met ene lossen pons.




Hoop dat de kaarten inmiddels bezorgt zijn bij de ontvangers, dat weet je met PostNL, helaas nooit. De ene keer wordt je post binnen 1 dag aan de andere kant van Nederland bezorgt, terwijl een kaart die maar een km of 10/25 er enkele dagen over doet.

Weer een lang blogbericht deze keer en voor donderdag staat er ook alweer ene bloghop op het programma. Met wat ik zelf vindt een zeer geslaagd project.

Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten