Pagina's

woensdag 20 januari 2021

Condoleancekaart met de masking techniek

Helaas weer een condoleancekaart gemaakt. Natuurlijk maak ik ze liever niet, maar helaas is dit de harde realiteit. Het leven is je gegeven, maar helaas is er ook een tijd dat we weer moeten gaan. Maar niet in onze gedachten en herinneringen die blijven altijd bestaan. Daarom maak ik met liefde voor nabestaanden een condoleancekaart, als ik de overledenen persoonlijk heb gekend, probeer ik er ook een extra persoonlijke noot aan te geven. Deze kaart stuurde ik naar iemand wiens moeder is overleden, daarom een vrouwelijke uitvoering van deze kaart, met de masking techniek. Deze techniek is zeer zeker toepasselijk ook voor op condoleance kaarten, vanwege de subtiele uitstraling.


Blijf Veilig en Vooral Positief, Liefs Yvon...

1 opmerking:

  1. Mooie kaart is dat Yvon!! Ik hoop dat de mensen er blij mee zijn!!
    Je hebt er zoveel moeite voor gedaan!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen