Pagina's

donderdag 8 oktober 2020

Zwart-Wit-één Kleur challenge bij het SU-per team

 

Beetje later dan gepland de nieuwe challenge op de facebooksite van het SU-per team. Het "later"ligt aan mij, was druk bezig met 1001 dingen een ervan is het opruimen van mijn knutselhok zodat ik weer heerlijk boven kan gaan fröbellen met mijn SU spullen. De opdracht van de challenge is deze keer maak een kaart met Zwart -Wit - één Kleur. Wist meteen welke kleur ik bij deze kaart ging gebruiken namelijk de mooie kleur Cherry Cobbler, omdat ik ook een stuk dsp met die kleur erin wilde gebruiken. Ik ben blij met deze SUper kaart, heb hem verstuurd naar Hermien Vaessen die de vorige challenge had gewonnen en waarvoor ik de prijs sponserde. Vond ik wel zo toepasselijk.





Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten