Pagina's

zaterdag 17 oktober 2020

OeiOei, ik loop erg achter met mijn blog

Inderdaad, oeioei wat loop ik achter met mijn blog bijhouden, maar ik heb niet stil gezeten. Heb evengoed het nodige gemaakt. Maar ook mijn knutselhok is inmiddels weer up to date, oftewel opgeruimd en ik zit alweer 3 dagen heerlijk boven te spelen met met mijn stempels, inkten en papiertjes. Heb bijna 3 jaar beneden in de woonkamer gezeten om kaarten te maken, ik kon niet op mijn kamer komen om een of andere reden. Totdat ik enkele weken geleden tot de conclusie kwam dat het kwam door de kast die er opstond die van mijn vader was geweest. Hij heeft na zijn overlijden een dik jaar bij Amy in huis gestaan, maar toen zei naar Eindhoven vertrok, kwam de kast naar mij omdat ik hem mooi vond (en nog steeds), maar die kast gaf me dus ook een beklemmend gevoel. Dus kast eruit en beginnen met opruimen en alles afstoffen. En nu zit ik dus alweer 3 dagen heerlijk te genieten van oa het mooie uitzicht wat ik ook gemist heb. Maar nu zal ik eerst nog wat kaarten laten zien die ik nog hier beneden had gemaakt. De rose is uit een kit van TheCreatieveTeacup, deze stuurde ik naar Rosalien als verjaardagskaart. En helaas nog een condoleancekaart.



Het volgende bericht komt sneller, want heb nog het nodige om te laten zien.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten