Pagina's

maandag 19 oktober 2020

Kaartenswap van de Nederlandse Stampin`Up! Demo`s.

 

Op de facebook groep van de Nederlandse Stampin`Up! Demo`s, werd weer een swap georganiseerd met materialen uit de nieuwe najaars catalogus, wat was het weer leuk om te doen. Ik maakte deze leuke Elanden kaarten, met mijn favoriete DSP Plaid Tiddings en de mooie bundel die vorige jaar al in de catalogus stond. Ja, ik hou heel erg van Moosjes, dus deze had ik al nl de Merry Moos bundel en de tekst stempel kwam van de set Christmas means More een set met 4 hele mooie kerst teksten. Ik moet zelf zeggen, dat ik tevreden was over deze kaarten. Hoe vinden jullie ze?




Gebruikte materialen: Stempels Christmas Means More, Merry Moose, Pons Merry Moose, Cardstock Crum Cake, Cherry Cobbler, DSP Plaid Tidding, Inkt Cherry Cobbler, Memento Black, Rhnsestone's en de Wink of Stella.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten