Pagina's

dinsdag 20 oktober 2020

O, wat is dit toch een geweldige set uit 2011, ik zag er een kaart mee en wist dat ik die set wilde hebben. Hij is vorige week hier geland, rechtstreeks uit Amerika want Stampin` Up! was nog niet op de markt in Nederland. De set is zo mooi dat ik er vorige week al 3 kaarten mee maakte en in het weekend nog 6. In 3 verschillende kleur tinten, die mooi zijn (maar ik nog te weinig gebruikt heb). Allen kaarten zijn inmiddels op de bus gegaan en sommige zijn al aangekomen, hoop dat de ontvangers er net zo blij mee zijn, dat als ik ze gemaakt heb. 

Deze Slimline kaarten zijn gemaakt met de kleur Terracotta Tile.

 






Kleur, Seaside Spray.
Kleur, Rococo Rose.

Welke kleur is jou favoriete en hoe vindt je deze stempelset, ik ben er eigenlijk benieuwd naar?

Lieve Groet en Stay Save, Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk Yvon....maar stempel eigenlijk heel weinig! Af en toe iets om op mijn tassen te naaien!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen