Pagina's

zondag 25 oktober 2020

Herfstkaart te winnen...


Deze herfstkaart heb ik gemaakt met spullen uit de kwartaalkit van Yvonne Spikmans. Ze plaatst op facebook iedere woensdagmorgen een fb live, waarmee je aan de slag kan met deze leuke kits. Zoals deze mooie herfstkaart.





 Vanmiddag zat ik boven in mijn knutselhok, om wat andere kaarten te maken (worden nog getoond), net de laatste hand aan een kaart gelegd en ik keek naar buiten en Yes, wat zag ik de lucht weer geweldig kleuren bij onze St-Lambertustoren/kerk. Gelukkig had ik mijn camera bij de hand, dus lampen uit en 33 foto`s gemaakt, waarvan ik er 4 laat zien. O, wat heb ik dit uitzicht gemist.




Wil je trouwens kans maken op deze leuke herfstkaart in je bus, dan kan je in dit blogbericht een reactie plaatsen, zodat ik hem je toe kan sturen, want dna is hij jou gegund.

Lieve Groet en Blijf Veilig en Positief, Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Wow wat een uitzicht heb je vanuit je knutselhok, prachtig! Net zoals de kaart die je gemaakt heb, ik vindt het een hele mooie set

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart ! En wat een betoverende lucht .. heerlijk om dat vast te leggen op foto. Veel plezier in jouw knutselhok met fantastisch uitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herfst kaart met die warme kleuren zou ook graag met dit weer lekker prutsen alleen helaas wondroos in mijn hand/arm is dit nu even niet mogelijk daarom maar genieten van anderen die leuke gezellige kaarten erop zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooi kaartje, die set heb ik niet! Mooie kleuren gebruikt Yvon

    BeantwoordenVerwijderen