Pagina's

dinsdag 29 september 2020

SWAP kaart voor het SU-per team


Yvonne (mijn up-line van stampin' Up!) vroeg wie er mee wilde doen met een swap van haar team, een kaart met envelop met producten uit de aug-dec catalogus. Ja, tuurlijk wilde ik meedoen, want de vorige swap was in juni/juli, toen was ik er net te laat voor. Dus enkele weken geleden al druk aan de slag gegaan met de onwijs mooie set "Life is Beautiful" ben er echt helemaal weg van en niet alleen voor herfstkaarten. Deze is weer anders dan de vorige die met een kader was gemaakt. Ik wilde de kleuren die in het dsp Plaid Tiddings zitten duidelijk op de kaart terug laten komen in dit geval Bumbelbee, Pretty Peacock en Cinnamon Cider. Verder heb ik gebruik gemaakt van de Wink of Stella Glitter Brush (wat hoe ik van die subtiele glittertjes, (Alleen lastig om ze te fotograferen, maar na toch foto`s lukt het me toch wel). Hoe vinden jullie mijn 4 herfst swap kaarten. Ik ben er zeer tevreden over.






 Deze mooie kaarten kreeg ik ervoor terug, op de foto staat de naam erbij wie ze gemaakt heeft. Was nog in dubio over de set die Yvonne gebruikt heeft, maar staat nu toch op mijn wenslijstje😍 Stuk voor stuk plaatjes van kaarten die er werden gemaakt.

Nou, ik liep wat achter, maar ook deze blogpost is eindelijk gemaakt. zijn ook nare dagen de laatste dagen van September. De 24ste was de verjaardag van mijn vader die 4,5 jaar geleden is gestorven, 2 dagen erna schoonvader die 3.5 jaar geleden is gestorven en morgen de 19de sterfdag van mijn moeder. Voor altijd in mijn 💖. Dus sluit ik af met deze mooie trouwfoto van mijn ouders.


Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten