Pagina's

woensdag 1 juli 2020

Zon-Zee-Strand challenge bij Het SU-per team


Yes, vanaf 17 juni ben ik weer Stampin Up Demonstratrice. Miste oa de saamhorigheid onder de Stampin Up demo`s, de mooie producten en zeker nu met de nieuwe in color kleuren. Dus ben ik ingestapt in het SU-per team van Yvonne . Oa, omdat dit niet zover van Eindhoven vandaan ligt en het moet voor mij dus net te doen zijn om dat zelf te kunnen rijden, (zodra mijn knie hersteld is) en anders met de trein/bus, zou ik er ook met een uurtje kunnen zijn. Binnenkort al mijn eerste team ochtend (alles volgens de RIVM norm natuurlijk). 
Heb er enorm veel zin in, ook omdat ik weer heerlijk uitgedaagd wordt, want uitdagingen oftewel prikkels heb ik van tijd tot tijd nodig. Zo ontstond dus ook deze Zon-Zee_Strand kaart voor de challenge die vandaag op facebook begint, neem een kijkje op deze pagina van "Het SU-per Team facebook pagina om mee te kunnen doen.

Gelukkig had ik mijn startpakket ruim op tijd binnen om aan deze leuke challenge te beginnen. En dit is dus mijn Zon-Zee-Strand kaart geworden. Op dit leuke tekst design papier staat ook een stukje Nederlandse tekst dat is op de 2de foto hieronder goed te zien, je kan er natuurlijk ook op klikken wordt hij iets groter, zie je het nog beter.




Op deze foto zie je goed het gebruik van de Wink of Stella, (glitter effect op de ondergaande zon).

Ik maakte gebuik van de nodige Stampin Up producten, die je eventueel bij mij ook kan bestellen, ik zet het bestelnummer erachter, mijn mailadres is Yvon66do@gmail.com, voor als je iets wilt betsellen bij mij. Lees dan even dit stukje door is altijd handig om te weten hoe je bij mij kan bestellen.
Gebruikte materialen: Cardstock Bumblebee 153082,, Cardstock Whipser White 106549,, Designpaper in Color 2020-2022 153070,, Stempelset Sending Sunshine 152592,,  Stiched Shapes Dies 152323,, Inkt Balmy Blue 147105,, Bumblebee 153116,, Old Olive 147090,, Stampin Write Marker Pumkin Pie,, Wink of Stella Clear 141897,, Enamel Dots in Color 2020-2022 152480,, Multipurpose Liqued Glue 154974,, Mini Stampin Dimensionals 144108.

Hoop dat deze kaart jullie net zo inspireerd, als hij bij mij deed tijdens het maken.

Lieve Groet Yvon..

4 opmerkingen:

  1. Kei leuk dat je weer workshops gaat geven. Heerlijk toch om met andere samen je hobby uit te oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt zus, hopelijk gata het me lukken. Ideën genoeg voor workshops, nu nog alles van d egrond zien te krijgen.
      Heb er in ieder geval wel zin in.

      Verwijderen
  2. Mooi kaartje en leuk dat je weer Su demonstratrice bent

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Djw Rieni, ja hopleijk gata het me ook weer lukken om workshops etc te geven, heb het gemist.

      Verwijderen