Pagina's

donderdag 2 juli 2020

Cadeau kaartje, Cadeau en lucht foto.


Dinsdagavond op kraambezoek geweest bij neef Niels en partner Irene, voor hun pracht dochter Yara. Wat een poppetje, was lang geleden dat ik zo`n klein frotje vast heb gehouden.
Aangezien ze in Februari een geregistreerd partnerscha[ aan zijn gegaan, beide jarig zijn geweest, baby Yara 30 mei is geboren en tenslotte half juni ook nog enes verhuisd zijn, moest er toch wel een mooi cadeau komen. Ipv 5x een kleiner cadeau, ik zag deze loopbakfiets laatst bij Eigen Houtje voor het raam staan en dacht "Hebbes". Dit is een geweldig cadeau voor hun, nog een mooi boeket erbij gekocht, helaas geen foto van, maar die kocht ik natuurlijk bij Botonica. Kaartje voor eraan maakte ik natuurlijk zelf, met spulletjes die retired zijn maar daardoor niet minder mooi.



En het geweldig kek loopbakfietsje, waar Yara hopelijk veel plezier aan mag beleven.

Verder hoorde ik net in de middag een hoop lawaai buiten, helikopters. Tja, alles wat vliegt, vaart blijft me fascineren, gelukkig lag mijn camera op tafel, dus naar buiten en kreeg nog net een foto geschoten. De zwarte stip in het midden is de 4de helikopter de 5de was al gevlogen.😁 Toch wil ik jullie deze foto met de toen donkere wolkenlucht niet onthouden.

Ik heb weer genoten van dit blog bericht, hopelijk jullie ook.

Lieve Groet Yvon...

1 opmerking: