Pagina's

zaterdag 4 juli 2020

Just a Note, Kaartje op een kaart.


Was net bij Yvonne ingestapt als demo, toen ik een gezellige enveloppe kreeg toegezonden met een basiskaart, enveloppe 2 velletjes DSP van de in Color 2020-2022 in de kleur Cinnamon Cider, half vel cardstock, 5 enamel dots en enkele kaartjes uit de set Flowers for every season memories & more card pack. Hier mocht je als downline iets mee maken, was niet verplicht, maar ik hou van dit soort uitdagingen, dus ging ik ermee aan de slag en daar kwam deze kaart uit. Je mocht er wit cardstock aan toevoegen en natuurlijk stempels.

Ik nam een stukje whisper white cardstock om een mini kaartje mee te maken, wat precies in het kader vd kaart viel, hier heb ik de bovenkant van geembosd met een nieuwe embossingfolder die maar 15.5 x 8.5 zijn, ze zijn zo leuk om te gebruiken.
Ik koos ervoor om 2 kaartjes uit te knippen, (jammer dat ik die niet geforografeerd heb), maar op de kaart staan links 3 zonnenbloemen, dat was een kaartje en met wat puzzelen kon ik de andere bloemen die ik uitgeknipt had er mooi in laten vallen. Voordat ik alles opplakten, had ik eerst enkele blaadjes gestempeld in de kleur Just Jade, toen alles opgeplakt en een mooie tekst uitgezocht.
In de binnekant van dit minikaartje plakte ik het andere kaartje met de tekst "From the heart", wat ik eerst had gemat op Cinnamon Cider cardstock, om alles tot een geheel te laten komen. Verder nog een bloemetje en blaadjes gestempeld en uitegstanst voor in het minkaartje.
In de binnenkant vd kaart heb ik een strookje dsp met wederom een gestempelde en gestanste bloem en blaadjes, die ook weer op de enveloppe terug komen al zijn ze daar rechtstreeks gestempeld op de envloppe.
Hebben jullie op de bovenste foot gezien, dat er op dit leuek dsp, een Nederlandse tekst staat, vandaar dat ik het even omlijst heb. Hoe gaaf is dat. "Houden van wat we doen em delen waar we van houden". Ook nog eens een zeer mooie tekst. Want ik hou van stemnpelen en ook omdat met jullie te delen.




Ik gebruikte de volgende materialen:  Kaart met bijpassende enveloppe Flowers for Every Season Memories & More Cards & Envelopes 153101 in de kleur Cinnamon Cider, 2 kaartjes uit de set Flowers for Every Season 153058, Cardstock Cinnamon Cider 153083, Dsp In Color 2020-2022 153070, Cardstcock Whisper white 106549, Stempelset Forever Blossoms 151457, Cherry Blossoms dies 151456, Tekst op de enveloppe Posted For You 152621, Embossing folder Greenery 152716, Inkt in de kleur Cinnamon Cider 153114, Bumblebee  153116, Just Jade 153115, Enamel Dots In Color 2020-2022 152480.        


Wil je een van deze Stampin`Up! producten bij mij bestellen dat kan en mag altijd, dan kan je een mail sturen naar stampidoe@gmail.com, met je eigen naam, bestelnummer en de naam van het product. Dan verzorg ik je bestelling graag en met uiterste zorg. Ik woon ongeveer 20 km van de Belgische grens dus voor de Belgische mensen die willen bestellen en het bij mij thuis af willen halen dit is mogelijk.

** Dan nog een leuk nieuwtje. Bestel je tussen 1 juli - 3 augustus bij mij voor minimaal 60 euro aan Stampin`Up! producten dan krijg je een kortingscode van 6 euro, die je in kan wisselen tussen 4 augustus en 31 augustus op een nieuwe bestelling. Dit is bij iedere 60 euro, dus bij 120 euro krijg je 2 kortingscode`s van 6 euro, bij 180 euro 3 etc. Dus hoe hoger je bestelbedrag, hoe meer korting codes je krijgt die je dan tussen 4 augustus en de 31ste in kan leveren. Hoe leuk is dat!


Het was een SUper leuke uitdaging om te mogen maken, hier hou ik wel van oftewel om uitdagingen niet uit de weg te gaan.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten