Pagina's

dinsdag 7 juli 2020

Condoleance kaart


Helaas, weer een condoleancekaart gemaakt voor iemand die ik alleen via facebook ken, wiens moeder is overleden. Ondanks dat ik haar dus niet persoonlijk ken voelde het toch goed om haar toch een kaartje te sturen, zodat ze weet dat ik aan haar denk in deze moeilijke tijd. Want het is heel moeilijk en zwaar, helaas.
De kaart heb ik gemaakt met de kleur Cinnamon Cider, wat ik een onwijs mooie bruintint vindt en zoals je ziet voor heel veel doeleinden te gebruiken is.


ik maakte gebruik van de volgende materialen: Whisper whits Cardstock 121688,, Design Paper uit de In Color 2020-2022 153070,, De stempelset To A Wild Rose 149452, Inkt Cinnamon Cider 153114,, Rhinestones Basic Jewels 144220,, Ingekleurd met de Stampin Blend Bronze 154922.

Wil je een van deze Stampin`Up! producten bij mij bestellen dat kan en mag altijd, dan kan je een mail sturen naar stampidoe@gmail.com, met je eigen naam, bestelnummer en de naam van het product. Dan verzorg ik je bestelling graag en met uiterste zorg. Ik woon ongeveer 20 km van de Belgische grens dus voor de Belgische mensen die willen bestellen en het bij mij thuis af willen halen dit is mogelijk.


** Dan nog een leuk nieuwtje. Bestel je tussen 1 juli - 3 augustus bij mij voor minimaal 60 euro aan Stampin`Up! producten dan krijg je een kortingscode van 6 euro, die je in kan wisselen tussen 4 augustus en 31 augustus op een nieuwe bestelling. Dit is bij iedere 60 euro, dus bij 120 euro krijg je 2 kortingscode`s van 6 euro, bij 180 euro 3 etc. Dus hoe hoger je bestelbedrag, hoe meer korting codes je krijgt die je dan tussen 4 augustus en de 31ste in kan leveren. Hoe leuk is dat!

** Verder is voor ons demonstratrices al uit de Najaars catalogus te pre orderen. Ja jullie lezen het goed Herfst, Halloween, Kerst sfeer en dat terwijl de zomer net begonnen is (behalve het zomerse weer, dat laat nog even op zich wachten vermoed ik). Ik heb vandaag mijn preorder lijstje betseld, maar ik kan jullie verklappen dat er hele mooie Herfst/ Halloween en Kerst materialen te verkrijgen zijn.
Wil je een catalogus ontvangen samen met de annual catalogus of alleen de najaarscatalogus, dat kan.
klik even Hier om te kijken hoe je deze of beide in je bezit krijgt.
Ben je nog niet bekend met Stampin`Up! producten dan ben je natuurlijk ook welkom hier thuis, waar ik je de nodige uitleg kan geven, over de producten. Momenteel wel volgens de RIVM regels dus op gepaste afstand. Natuurlijk mag je dan ook even spelen met producten.

Lieve groet Yvon....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten