Pagina's

donderdag 9 juli 2020

Happy Mail swap


De Happy Mail Swap van de facebookgroep Oneline stampin Party, was weer Super leuk om te maken. Een zeer duidelijke uitleg weer van Sandra. Djw hiervoor. Mijn kaart werd verstuurd naar maastricht en ik kreeg er van Maastricht uit een terug. Deze leuke tropische kaart maakte ik tijdens regenachtige dagen, om toch ene beetje zomer te brengen naar Maastricht.


De gebruikte materialen zijn: Stempels, Timeless Tropical 151497,, Tastful Touche 152156,, Cardstock Old olive 106576,, Daffodil Delight 121680,, Inkt Old Olive 126953,, Daffodil Delight 126944,,  Memento Black 132708,, de embossingfolder, Glitter enamel dots en het deisgn papier zijn retired.

Ik zou zeggen voor iedereen, kom ook eens een kijkje nemen op deze leuke facebookgroep Oneline Stampin party en wie weet, maak ik de volgende swap voor jou.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten