Pagina's

vrijdag 10 juli 2020

In gedachten kaarten...


Deze twee kaarten maakten ik voor mijn nicht en achternicht, (moeder en dochter/met haar gezin). Aangezien het vandaag 4 jaar geleden is, dat hun zoon/broer plots overleed. De eerste baby die ik vast heb mogen houden (die gedachte blijft me altijd bij, want wat was ik er trots op) en dan ineens hoor je dat Rico er niet meer is. Het ergste wat je als moeder kan overkomen, is om je kind te overleven, maar ook je grote broer te verliezen.  Zelf was ik er al enkele dagen mee bezig en dwaalden mijn gedachten steeds naar hun af, tja, de aard van ikke. Ik wilde een persoonlijk kaartje voor hun maken, maar wat. Totdat ik woensdagdag deze twee ondergrondjes zag, met brusho gemaakt, maanden geleden al, dat heeft zo moeten zijn denk ik dan. En het idee was er. 
Een mooie stempelset erbij gezocht waar een mooie veer bij zat. En de kaart was bijna klaar, op een passende tekst na en die vond ik ook al vrij snel. Het zijn evengoed kleurige kaarten voor een droevige dag, maar juist daarom gebruikte ik kleuren. Om deze moeilijke dag toch een piepklein beetje kleur te geven.
De eerste foto is de buitenkant en binnenkant daar werd de veer ook weer opgestempeld.




Ik gebruikte de volgende materialen; Cardstock whisper White A4 106549,, Basic Black A4 121688,,
Stempelset vd veer is Tasteful Touches 152562,,  Stippeltjes uit de set Natuurlijk voor Altijd 153979,, Tekst uit de set Forever blossoms 151457,, Memento inkt Black 132708,, helaas is de Brusho retired, ben blij dat ik hem toen toch gekocht heb.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten