Pagina's

zaterdag 11 juli 2020

Teamochtend gehad bij Yvonne


O, wat was het gisteren (ondanks, dat mijn gedachte geregeld afdwaalde) een leuke dag in Boxtel en Eindhoven. Oftewel ik was bij de eerste teamochtend bij mijn Stampin` Up! Upline Yvonne en nog 9 andere teamgenootjes. wat een gezellige boel en gelukkig kon alles op 1.5 m afstand, zelfs een corona proef groepsfoto kon worden gemaakt. (Heb de gezichten onherkenbaar gemaakt omdat ik geen toestemming heb gevraagd).
Veel nieuwe mensen ontmoet, weer wat dingen geleerd en natuurlijk gepraat en gelachen. Yvonne had op de aanrecht veel lekkers uitgestald, (al liet ik dat aan me voorbijgaan), maar de thee niet, 😁 Yvonne had ook een leuke make en take voor ons klaar liggen, de ijsbeertjes en tekst  heb ik gestempeld, het huisje geknipt en vanmiddag alles in elkaar gezet.
Er werden door sommige wat swaps uitgedeeld, ik had voor iedereen een kaart gemaakt. En ik kreeg ook enkele leuke swapjes terug (was ook niet verplicht om te doen, maar ik vond het leuk om te doen), moet nu echt mijn hobbykamer opgeruimd zien te krijgen, zodat ik alles eens mooi uit kan gaan stallen. Verder kreeg ik woensdag ineens een helder idee om voor Yvonne een bloemetje mee te nemen, aangezien ze net verhuisd zijn. (Dit deden we als team wat er die dag zou zijn, dus iedereen heeft zijn steentje bijgedragen hieraan, het kaartje maakte ik donderdagmiddag, nadat ik een leuk bloementaartje had gehaald).
 Ik heb enorm genoten van deze team ochtend. Johan had me gebracht en was bij Amy en Micha even gaan klussen en stond om 11.40 uur me al op te wachten.


De leuke make en take door yvonne bedacht, met de nieuwste kerst collectie 2020.

Het cadeaulabel wat ik maakte voor bij de bloementaart. Eronder de bloementaart, (door gemaakt doro Yvonne).



De swapjes die ik mocht ontvangen, het zakje was van Heidi net als  het doosje eronder, de leuek boekenlegger gemaakt door Ellen (heb ik al in gebruik genomen, het andere doosje gemaakt door Ingrid en het persoonlijk notitieboekje kregen we van Yvonne.

Dit waren mijn kaarten die ik als swap maakte en binnenin schreef/typte ik een Prakkendînksies, over stempelen. (Onderste foto, op de kaarten).


Op naar Eindhoven waar we heerlijke zelfgemaakte kippensoep kregen. Ik had zelf mijn glutenvrij brood mee gegenomen, was een heerlijke lunch zo. Meteen Amy`s verjaardagscadeautjes gegeven, ze was 3 juni al jarig, maar door de corona en Amy`s werk (drukte) waren we er nog niet geweest.
Johan ging letterlijk nog even het dak op en ik heb heerlijk op de bank nog gebuurt met dochterlief en Fellow die heerlijk tegen me aan lag. Rond 3 uur met een tussenstop bij Bici Barista voor een Dalgano (ijskoffie) en een stukje glutenvrij gebak, waren we thuis, ik totaal op, maar wat was het dat waard geweest. Gelukkig vandaag ging het vandaag best goed met me, zelfs nog ene stukje gefietst met als tussenstop, koffie bij Petra.

Verder was UPS gisterenmorgen geweest, natuurlijk waren we niet thuis, maar johan heeft het pakket na 16.00 uur bij d eHubo opgehaald en wat was ik in mijn nopjes met mijn eerste bestelling (als demo)😀, wel alles uitgepakt, maar nergens mee gespeeld aangezien ik me eerst moest opladen. Maar dit was de de doos en SUper spullen die ik uit mocht pakken en vanmiddag al even mee gespeeld💙 Er zaten ook enkele pre order items bij al uit de nieuwe najaars/kerstcatalogus, terwijl de zomer nog aan de gang is, of eigenlijk zijn we op de zomer aan het wachten. Maar dat mag de pret niet deren. Een grote doos met veel leuke spullen erin, ooooo.




kijk eens hoe gaaf deze dots zijn.Die kleur explosie, hier hou ik zo van.


Nou dit was een zeer lange blogpost om te lezen en te genieten van de foto`s, ik kijk met een lach en een traan op deze 10de juli terug.🙏💝

Ik gebruikte de volgende materialen voor het cadeaukaartje; Stempels, Natuurlijk voor Altijd 153979,, Tekst Vlinderdans 149853,, Cardstock Whisper White A4 106549,, Basic Black A4 121688,, Embossingfolder Greenery 152716,, Rhinestone Basic Jewels 144220,, Inkt Just Jade 153115,, Magenta Madness 153117,, Memento black 126953.

Voor de kaarten swap; Stempels, Bedankt in Stijl 153971,, Timeless Tropical 151497,, Cardstock Whisper White A4 106549,, Basic Black A4 121688,, Inkt Just Jade 153115, Bumblebee 153116,, Misty Moonlight 153118,, Cinnamon Cider 153114,, Magenta Madness 153117,, Enamel Dots in Color 2020-2022 152480,, Stampin Write Marker Basic Black 100082.

Lieve Groet Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten