Pagina's

vrijdag 19 juni 2020

Vintage verhuiskaart.


Hoop dat postnl, goed werk heeft verricht, deze kaart maakte ik nl donderdagmiddag en meteen nog gepost, dus ik verwacht dat hij bij mijn up line Yvonne van het SU-per team aangekomen is. Als Stampin Up demo zit ik in haarSU-per team. Wat me reuze gezellig lijkt en het is in Boxtel, dus voor een bijeenkomst zou deze rit net te doen moeten zijn en anders gaat er altijd nog een trein naar Boxtel en is de reistijd voor mij net te doen. 
Maar Yvonne is dus verhuisd met haar gezin, aangezien ze de 10de ook jarig was, dacht ik, ik stuur de verhuiskaart later. Nu wachten op mijn startpakket, hoop dat mijn knie ook snel hersteld en mijn wens is dan toch om weer workshops te gaan geven, wat ik lang geleden ook heb gedaan.

Ik heb gebruik gemaakt van spullen die ik op tafel had liggen, nl. de mooie helaas retired set,s Parisan Beauty en de Recht uit het hart een geweldig mooie nederlandse set die ik best vaak gebruik. Met de Parisan Beaty, stempelset kreeg ik een poos geleden een kaart en toen dacht ik yes, die set wil ik, al zal ik met de eifeltoren die erbij zit niet snel iets doen, maar de andere stempels die erbij zitten, zo geweldig💖 Ik hou wel van de vintage kaarten om te maken en te krijgen, maar ik hou ook van Clean en simpel kaarten om te maken en te lrijgen, ik hou gewoon van alle kaarten om te maken en te ontvangen want niets is leuker dan Echte post te mogen ontvangen. O, ja daar is een facebook groep van, heb je facebook, ben je stampin up fan, neem eens een kijkje op deze site van EchtePostIsZoveelLeuker en doe gezellig mee.

Verder heb ik als kleuren Sahara Sand, Daffodil Delight en Old Olive gebruikt. Het houten huisje is ook van Stampin Up van enkele jaren geleden, daaronder heb ik het retired een stukje van het dsp van Bird Ballad geplakt de achterkant met sleutels, Afgewerkt met Rhinestones die ik gekleurd heb met de donkere old olive blend en wat jute twine.
Hoop dat Yvonne hem SUper leuk vindt, heb hem met plezier gemaakt.




Lieve Groet Yvon... Ps, de kaart is in Boxtel aangekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten