Pagina's

woensdag 29 november 2023

Kleurenkaartteam...#11...Roest en Cremé...


Mijn tweede keer dat ik meedoe met het KleurenKaartenTeam Challenge op de blog van Martina. Klik op de naam van Martine en je komt bij alle andere deelnemers van deze bloghop terecht, kijken jullie mee.
 Nee, deze keer was het geen uitdaging voor mij ik hou wel van deze kleuren namelijk Roest en Crème. Aangezien ik een leuk cadeautje had besteld voor Dylan, Natasha en Snoop die weer in 0495 zijn komen wonen, wist ik namelijk meteen dat ik de kaart daarvoor zou maken, omdat deze kleuren ook in het houten kaartenrekje zitten. Ik stempelde eerst het huis uit een kerst stempelset met Cinamon Cider kris kras over de basiskaart. De stempels stempelde ik met dezelfde kleur, plakte aan de achterkant dimensionals en stanste toen de letters uit, zodat ik ze mooi op kon plakken. Nog een stukje twine eronder, afwerken met wat Rhinestone`s en de New Home kaart was een feit.








 Creative Blue Heart Stamping Yvon💙

7 opmerkingen:

  1. Een mooi verhuiskaartje heb je gemaakt! We hadden dezelfde gedachte! Mooi gedaan met deze slimline kaart en ook de binnenkant nog gestempeld! Top hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yvon,
    Mooie verhuiskaart maakte je in de kleuren van het KKT! Zal blij ontvangen worden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke verhuiskaart in de KKT-kleuren Yvon!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart voor het KKT van deze maand!
    Toffe verhuiskaart is het geworden.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jouw kaart, fijn dat je met mijn keuze goed overweg
    Kon. Ik kon er ook wel wat mee, als werd het toch weer anders dat gedacht. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is erg leuk geworden zo ! mooie verhuiskaart, fijn om te krijgen, geslaagd
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs,Martina

    BeantwoordenVerwijderen