Pagina's

dinsdag 28 november 2023

Just Add Ink #680...


Technique, ja zo kan je spelen met alcohol wel noemen, gelukkig geen alcohol om te drinken, heb zo`n hekel aan alcohol drinken dat er hier in huis geen in komt. Maar ik gebruikte alcohol uit mijn blends om een achtergrond op Vellum te maken samen. Blijft zo`n leuke techniek om te doen en ik gebruikte de kleuren rood, geel en groen oftewel de carnavals kleuren van Limburg, want buiten de kerstkaarten zit ik ook volop in de vastelaovend kaarten om te maken. Zo, blij dat ik deze mooie stempel van een dikke 25 geleden nooit weg heb gedaan want ben hem nooit meer tegen gekomen. En hij komt dus nog steeds van pas zoals je ziet. Ik maakte 3 kaarten met deze technique maar met de bovenste kaart doe ik mee met de challenge bij Just Add Ink #680.




En deze 2 maakte ik ook nog met de alcohol technique, misschien ga ik er nog wel meer maken want de technique blijft leuk en iedere kaart wprdt op deze manier anders.








Creative Blue Heart Greetings Yvon💙

1 opmerking:

  1. You've created such a cool background for your card, Yvon. It works really well with your main image too. Thanks for playing along with Just Add Ink this week.
    Diane, Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen