Pagina's

woensdag 29 november 2023

The Paper Players #668...

 

Op mijn bureau lag deze afdruk in blauw afgestempeld, wat zou ik daar eens mee gaan doen. Wat om me heen gekeken en toen zag ik de kwartaalkitjes van Yvonne liggen en dacht ik he het blauw van het designpapier past er zeer mooi bij. Dus de stempelafdruk kleurde ik een klein beetje in met Balmy Blue, ik nam wat vellum wat ik emboste met de sneeuwvlok embossing folder, ik sneed wat stroken van het blauwe design papier en begon te plakken en te knippen (de mok en tekst). De kaart werkte ik verder af met een mooie strik en natuurlijk weer blingbling steentjes, super tevreden over deze vrolijke kaart, waar ik de sketch van The Paper Players #668 voor gebruikte.





Creative Blue Heart Stamping Yvon💙

3 opmerkingen:

  1. Oh, Yvon! What a lovely card! I love the embossing. Such beautiful shades of blue! This is such a cute image. Thank you for playing in my sketch challenge at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvon, this is just perfect! I love your cup of cheer and the beautiful colors you used. The embossing is so pretty! Love the DSP, too! SO happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvon this is a lovely mix of frosty blues and the embossed vellum adds gorgeous texture - a layering triumph! Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen