Pagina's

zondag 26 februari 2023

Just Add Ink #641... Shaker Card...

 

Ja, wat een geweldig inspiratie foto bij Just Add Ink #641 challenge blog, met een zee/ strand uiterlijk, maar je kan er heel veel kanten mee op. Ik koos ervoor om de vissen en de tekst te stempelen met de  stempel set Whale Done. Op basic white cardstock stempelde ik met de Watercolor World stempel de wereld in Balmy Blue. Die ik vervolgens uitknipte en op retired design papier plakte. Dat ging in een plastic zakje wat ik vervolgens vulde met sequins om er een schudkaart van te maken. Zo wilde ik eigenlijk het bewegende water van de oceaan en de zeeën vormen, dus schudden maar met deze Shaker Card. Onder de tekst verwerkte ik nog een stukje Noght Of Navy Twine en rechts onder het shaker gedeelte verstopte ik een stukje ribbon wat ik iets liet rafelen. Kan oprecht zeggen dat ik blij ben met mijn resultaat, het is geworden zoals ik in mijn hoofd had.








Lieve Creatieve Groet Yvon💙

3 opmerkingen:

  1. Beautiful Yvon! Love the shaker element and lovely details. Thanks for joining us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable - thank you for sharing the close up of all the little details. I love all the fishy elements. Chantell Just add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is fantastic Yvon!! Such a work of art and I love all the special little details. Thank you for sharing with us at Just Add Ink this week. Jan M x

    BeantwoordenVerwijderen