Pagina's

maandag 6 maart 2023

Colour INKspiration #138...

 

Op de valreep maakte ik deze kaart af waar ik al mee was begonnen, totdat ik dinsdag positief testen op corona en met de dag zieker werd. Afgelopen zaterdag in 4 stappen de kaart toch afgekregen en zo kon ik hem op tijd tonen bij Colour INKspiration #138. Wilde hem perse maken, omdat de inspiratie kwam door het plaatje van de gold amadine, de favoriete vogel van mijn overleden vader. Zo, mooie kleuren, ik koos voor 4 stroken cardstock die ik matten op basic black, dit alles haalde ik door mijn stans apparaat met de Stitched Greenery Dies (een favorite dies van mij). Zo loopt het patroon mooi door. Vervolgens nam ik de nieuwe Nederlandse stempelset met dies "Blij en Bloemrijk", waar ik de bloemen me maakte en de bladeren. De bloemen kleurde ik in met Highland Header, Tahitian Tide en Daffodil Delight, de bladeren kleurde ik met Granny Apple Green en met deze kleur stanste ik ook nog wat bladeren uit. De 3de bloem kleurde ik met High Header Light en bewerkte ik met de color lifter en zo kreeg hij deze mooie subtiele kleur. Toen kon ik de kaart opbouwen, weer de nodige lagen waar ik van blijf houden, afwerken met gouden vlindertjes en dots, super blij weer met dit resultaat. En dat ondanks dat ik niet fit was en nog niet helemaal, maar komt goed.





Lieve Creatieve Groet Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten