Pagina's

zaterdag 25 februari 2023

Global design Project #382...


Over deze kaart heb ik lang gedaan, het idee was er maar gezien de toestand met mijn nek / schouders duurde het maar liefst 5 dagen voordat ik de kaart af kreeg. Ik koos ervoor om de cirkels en de achtergrond met de embossing folder  te bewerken. Een van de allernieuwste die per 1 maart voor iedereen te koop is een set van 3, 3D embossing mallen Basisstructuur ze zijn zo gaaf en deze is mijn favoriet van alle 3. Verder koos ik de mooie stempelset Two Tone Floral bundel voor de mooie bloemen te stempelen en uit te stansen, Bloemen stempels heb ik volgens mij nooit genoeg. De kleuren die ik gebruikte zijn normaal niet de kleuren die ik snel zou kiezen, toch had ik zoiets van van ik ga nog eens uit mijn comfortzone en dat is gelukt (vind ikzelf dan). Ik gebruikte de sketch van Global-Design-Project #382.







Lieve Creatieve Groet Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten