Pagina's

vrijdag 1 juli 2022

Colour INKspiration #124...Hip Hip Hooray...

 

Yes, eindelijk weer een challenge kaart voor Colour INKspiration #124, bijna 1 maand geleden zie ik. Niet dat de kleuren me niet aanstonden integendeel, want ik hou juist van de kleuren combinaties die voor mij bijzonder zijn (oftewel waar ik iets minder mee heb) en om daar dan net iets schitterends mee te maken. Vanmiddag ging ik aan de slag met deze mooie kleuren, toevallig zijn 3 van deze kleuren al in andre challenge`s geweest deze week, maar dat maakt het juist nog uitdagender om er wat totaal anders mee te maken en denk dat dat nu gelukt is. 
Ik stempelde op de oplegkaart met de kleur Night of Navy de stempel "Rays of Light" want waarom zou deze op zonnestralen lijkende stempel alleen in geel gestempeld mogen worden, ik vindt dit juist schitterend en maakte zo meer een nachtelijk tafereel met de maan als focuspunt. Ik blende met Daffodil Delight nog wat om de focus voordat ik de verhoogde maan op plakte. De "Hip Hip Hippo" uit de Sale A Bration die vandaag is gestart, ( is gratis te verkrijgen bij een bestelling van €60.-- en wil je de bijpassende dies "Hippo dies" erbij dan bestel je voor €120.-- dan heb je stempels en dies, hoe geweldig is dat). In eerste instantie had ik er weinig mee, maar zag steeds leukere voorbeelden ermee, dus uiteindelijk toch mee besteld en nu helemaal blij ermee. De hippo kleurde ik in met de blends in de kleuren Tahitian Tide, Parakeet Party en Daffodil Delight. Voor de tekst koos ik een retired tekst uit omdat ik die mooi in twee delen kon knippen en snijden. Een stukje nietten ik vast op de oplegkaart en de rest plakte ik verhoogd op met dimensionals. Nog wat Rhinestones erbij, een daffadil delight mat eronder en mijn kaart was klaar. 





Blue Heart Stamping Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten