Pagina's

dinsdag 5 juli 2022

Just-Add-Ink #610...Happy Birthday...

 

Uiteindelijk werd deze challenge anders dan ik in eerste instantie in mijn hoofd had. Het plaatje was de inspiratiebron en eerst wilde ik dus een zwart/wit kaart maken met veel kleuren, maar de hippo stempels keken me verliefd aan vanaf mijn werkplek en ben toch maar met de hippo aan de slag gegaan. Dus werden de ballonnen mijn inspiratie. Ik stempelde eerste de hippo met de set die je gratis uit kan zoeken uit de Sal A Bration Catalogus genaamd "Hip Hip Hippo". Deze maskerde ik waardoor ik de achtergrond met ene mask en inkt kon maken, Verder stanste ik 3 ballonnen uit, die ik aan een stuk zwart twine bond en bij de hippo in zijn hand liet vallen. Nog een mooie verjaardags tekst erop, en de kaart was bijna klaar afwerken met wat bling en een mat en walla een kaartje was weer geboren. Deze challenge is voor Just-Add-Ink #610.







Blue Heart Stamping Yvon💙

3 opmerkingen:

  1. Fabulous inky background Yvon, such a bright fun take in the inspiration. Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great background - and aren't these Hippos cute? So fun! Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a fun card Yvon. I'm loving the fabulous, bright background and your little hippo is just too cute. An all-round gorgeous card!Thanks for playing along this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen