Pagina's

dinsdag 28 juni 2022

Global Design Project #349...Sending...


Mijn vorige kaart (blogpost) had ook deze 3 kleuren, het is ook een onwijs mooie kleurencombinatie van Tahtitian Tide, Daffodil Delight en Parakeet Party. Dus ging ik er weer voor en over enkele dagen komen deze kleuren terug met nog één andere kleur erbij, heerlijk frisse zomerse kleuren zijn dit. Deze kleuren zijn bij het Global Design Project #349 uitgekozen deze week om er iets mee te maken. Bij mij werd dat deze kaart met de Sending Smiles Bundle, de Stitched Greenery Dies en Artistic Mix Decoratieve Mask. Het design papier is retired maar deze zwart wit papiertjes blijven mooi. En doordat ik een gedeelte van de tekst op zwart cardstock stempelde en met wit emboste en alles afwerkte met Matte Black Dots afwerkte vond ik de keuze voor dit design papier heel goed passen. Ik heb eerst een oplegkaart bewerkte met de 3 kleuren inkt en de blending brushes, daarna door de stansmachine gehaald en zo kwamen er de gestikte blaadjes op, zo creëer je nog meer details op je ondergrond. Verder de bloemen en tekst gestempeld en uitgestanst met de bundle Sending Smiles, verhoogd opgeplakt en dan krijg je deze leukerd waar toch weer de nodige techniekjes inzitten. O, ja ik gebruikte ook het Tahitian Tide Metallic Woven Ribbon, waar ik allemaal draden uittrok, want dat is het mooie van dit ribbon dat je het uit elkaar kan trekken deels of helemaal en zo krijg je allemaal losse dunne draadjes, waar ik er enkele van pakte en om de oplegkaart draaide, want dat geeft ook weer net dat extraatje.







Blue Heart Stamping Yvon💙

2 opmerkingen: