Pagina's

maandag 27 juni 2022

Just Add Ink #609...Happiness...

 

Tja, flowers wie houdt er niet van, ik zeer zeker wel, deze keer koos ik voor de mooie bundel "Wisteria Wishes"om deze kaart mee te maken, haha terwijl ik dit typ bedenk ik me dat er idd een gele regen is. Had steeds de blauwe regen in mijn hoofd, daarom koos ik voor de kleur geel, maar ik dacht meer aan gele lupines / lupines luteus. Maar ik zie in deze set zoveel soorten bloemen, maar ook bomen. tja een veelzijdige set. Deze kaart maakte ik voor de challenge bij Just-Add-Ink #609  met als thema Bloemen.
De oplegkaart heb ik eerst licht met de blending brushes bewerkt met Tahitian Tide en Parakeet Party, de bleoemen stempelde ik met Daffodil Delight en Parakeet Party een mooie kleurencombu waar momenteel meer challenges mee lopen, maar ik gebruik deze kleuren alleen voor deze challenge.






Blue Heart Greetings Yvon💙

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous Yvon! The bold happy colours with the black/white dsp is so striking! Thank you for joining us at Just Add Ink. Nikki-JAI

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lots of great layers. Great colours and sweet butterflies.
    Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen