Pagina's

zaterdag 11 juni 2022

Global Design Project #346...Happy Birthday...

 

Ondanks dat ik momenteel wat druk ben vanmorgen de sketch van het Global Design Project #346 gemaakt, want zo`n mooie sketch laat je toch niet zomaar voorbij gaan. Ik liet me inspireren door de nieuwste kerststempels uit de najaarscatalogus waar we als demo al uit kunnen pre-orderen. Ik heb bewust maar 1 set uit de catalogus besteld omdat er in de nieuwe jaar catalogus zoveel moois staat en die is ook pas net uit. Zoals deze mooie "Artistic Mix Decorative  Masks", heb voor deze kaart 2 verschillende masks gebruikt een met een mooi soort druppel patroon en de ander met een soort bloem patroon. Eerst de ondergrond gedaan met Starry Sky en toen de soort bloem mask erop gelegd en die heb ik met Tahitian Tide en de blending brushes er overheen gezet. Zo maak je een super mooie achtergrond. de kerst stempelset "Vintage Christmas" die wilde ik vooral hebben vanwege de mooie flessen en zoals je ziet kan je hem ook heel goed gebruiken voor een gewone kaart, want de bloemen komen ook uit deze set. Verder gebruikte ik het gras van de stempelset Oceanfront en de kleur Parakeet Party en de tekst uit de set "Label me Bold", deze is al even retired maar blijft vanwege de mooie teksten in mijn kast staan. Dat heb ik met sommige stempels nu eenmaal, al ben ik er nu flink doorheen aan het gaan om het nodige te gaan verkopen wegens plaatsgebrek. De puntjes op het gras zetten ik met de blend Sweet Sorbet. Om de kleur Starry Sky nog een keer terug te laten komen heb ik de boven kaart gemat op een stuk cardstock in die mooie kleur.






Blue Heart Greetings Yvon💙

Geen opmerkingen:

Een reactie posten