Pagina's

maandag 6 juni 2022

Just Add Ink #606...Wonderful...

 

Momenteel ben ik helemaal in de quilt mood, eh met stempelen dan want echt quilten kan ik niet. Voor deze kaart koos ik het zeer mooie Perfectly Penciled design Paper uit de nieuwe Annual Catalogus als basis. Dit is een mooie zwart/wit papierlijn. Hier sneed ik 6 stroken van 1.5 cm breed van, waar bloemen en bladeren op stonden die kregen een kleurtje met de blends. De kleuren hiervoor zijn Parakeet Party, Orchid Oases en Polished Pink, allemaal In Color kleuren 2021 tot en met 2024. Het idee van de quilt kwam ik 27 mei tegen op het Instagram account van Leah Feynak. Toevallig had mijn upline Yvonne er afgelopen woensdag haar facebook live mee, dus hoefde ik zelf weinig meer uit te meten, alhoewel ik omdat dit een kleiner vlak is de stroken laten op 1 cm sneed ipv ook op 1.5 cm en ik kan zeggen ook dit ziet er super leuk uit. de Stitched Greenery Die gebruikte ik ook op het witte cardstock waar ik een zwart/wit stukje dsp op plakte, zodat deze dies nog een keer terug komt, ja ik ben verzot op deze dies. De bloem, bladeren en de tekst stempelde en stanste ik uit, hiervoor gebruikte ik de mooie bundle Happiness Abounds ook uit de nieuwe Annual Catalogus.
Ik gebruikte de sketch van Just Add Ink #606 voor deze kaart kaart te maken.





Blue Heart greetings Yvon💙

4 opmerkingen:

  1. Such a fantstic card! Love the use of the quilting technique and your use of the bright and fun colours. Thanks for playing along this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Rochelle, I love making this quilting technique so much, Yvon...

      Verwijderen
  2. So many wonderful elements on your card, love the Stitched Greenery Die and the way you have coloured your sentiment. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen