Pagina's

dinsdag 14 juni 2022

Just Add Ink #607...Friend...


Al drink ik meer thee dan koffie een heerlijke bak koffie is ook niet mis, dus ging ik met deze challenge aan de gang bij Just Add Ink #607. Kies 2 items van de drie uit koffie, thee, vriendschap. Ik koos voor de coffee en friend. Zo wist ik meteen welke stempelsets ik bij deze challenge zou gaan gebruiken namelijk voor de tekst van Coffee Nothing`s Better Than en het meisje komt uit de set In The Moment en de tekst Happy Birthday Friend komt weer uit een andere set namelijk Happiness Abounds, dit is niet allen qua teksten (sierlijk) een mooie set maar ook door de mooie afbeeldingen. Deze tekst knipte ik ook uit daar lenen deze teksten zich prima voor. Verder gebruikte ik voor de tekst coffee Early Espresso en Cinamon Cider de laatste is nu retired maar mag hier de deur voorlopig nog niet uit. want daar heb ik later ook de achtergrond mee gemaakt, zo`n mooie subtiele kleur bruin. Geniet ervan zou ik zeggen, doe ik nu ook zit heerlijk buiten, oké nu dus even met een kop thee, straks ga ik proberen een heerlijke dalgano coffee te maken, de eerste keer hopelijk lukt hij.






Blue heart Greetings Yvon💙

 

2 opmerkingen:

  1. Fabulous card Yvon! Love the effect of repetitive stamping and ink blending. Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very clever way to bring the coffee theme to your card. Love the blended ink teamed with the text. Thanks for playing along with our Choose Two challenge at Just Add Ink.
    Di, JAI

    BeantwoordenVerwijderen