Pagina's

dinsdag 24 mei 2022

Just Add Ink #604...So Loved...

 

Case een kaart van jezelf was de challenge bij Just Add Ink #604, tja welke zal ik eens casen. Aangezien ik zondag deze panda had gestempeld en 3x met clear had geëmbosd lag de mooie stempel set van de bamboo al op mijn werkplek. Dus ging ik op zoek naar een kaart op mijn blog waarop ik de bamboo stempels ook had gebruikt, dat was meestal bij sterkte kaarten, maar dat wilde ik nu juist niet maken met de panda erbij. Toch koos ik een sterkte kaart om te casen. Dus een kladje gescheurd en daar met de blending brushes een strook van gemaakt met Pear Pizzaz, de Bamboo stempelde ik met Mossy Meadow. De panda plakte ik verhoogd op, stuk twine erom en nog een tekst label op de kaart, wat gestreept dsp onder de kaart geplakt en weer ene mooie kaart klaar. Ben nu al dol op deze mooie dieren stempel set, die ik vorige week binnenkreeg. 

I made the top card in February and that cased I now. i chose the basis on the February strength Card.







Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

1 opmerking:

  1. Gorgeous card Yvon! I love the addition of the panda and the colours are really lovely, so striking! Thanks for joining us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen