Pagina's

zaterdag 21 mei 2022

Colour INKspiration #121...HI...

 

Yes, eindelijk tijd om met deze mooie kleuren challenge te beginnen. De kleuren staan centraal bij Colour INKspiration #121, maar wat ik eigenlijk wilde werd niet mooi. Dus de achtergrond die ik klaar had wel gebruikt maar de stempel die ik erbij wilde gebruiken niet. Dus op zoek naar wat anders en ik koos voor de teckel uit een retiterd stempel set. Deze stempelde ik af en kleurde ik in met een zwarte marker toen knipte ik hem uit eerst langs de stempellijn maar dat was het hem net niet, dus opnieuw gestempeld, met de zwarte marker ingekleurd en er toch een wit randje om gelaten net als bij de tekst HI. De achtergrond maakte ik met de kleuren Pale Papaya, Pumkin Pie, Poppy Parade en Gorgeous Grape en de blending Brushes. Toen nam ik een stencil met de bomen en die legt ik op de beïnkte ondergrond, daar ging ik met Basic Black en een Blending Brushes overheen zodat de bomen op de achtergrond erop stonden. Ik sprayde met de sprayer en nog wat water op en toen dat droog was maakte ik met Basic Black inkt nog wat spetters en toen was de ondergrond helemaal naar mijn zin. Nog een stuk Basic Black twine en wat Black Dots, verhoogd opplakken en ik was weer zeer tevreden.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten