Pagina's

donderdag 19 mei 2022

Global Design Project #343...Happy Birthday...

 

Ik wilde een Tuxedo kaart maken, nog nooit gedaan dus was even prutsen, maar wat is dit leuk om te doen en zeker zoals je veel van bloemen houdt zoals ik doe. Ik gebruikte de nieuwe set Happiness Abounds Bundle voor de bloemen, de bladeren stempelde en stanste ik met de bundle Forever Fern en ik nam gouden bladeren (retired) die al gestanst zijn maar die ik in stukken knipten omdat ze te waren. Een kaart mag van mij wat luxe uitstralen en dat doet het met deze gouden bladeren. Toen stempelde en stanste ik enkel bijtjes af en stanste uit cardstock enkele vlinders. op de vlinders plakte ik nog in het midden Brushed Brassed Butterflies en de vleugels van de bijtjes bewerkte ik met de Wink Of Stella. Nog een Happy Birthday tekst gestempeld en uitgeknipt een strik gemaakt van het mooie nieuwe in color lint Sweet Sorbet de kleur waar ik ook twee bloemen mee inkleurde. Verder kleurde ik de bloemen met de blends Flirty Flamingo en Daffodil delight, voor de bladeren koos ik de kleuren Garden Green en Soft Succelent. Ik ben er blij mee en denk dat ik deze kaart vaker ga maken maar dan natuurlijk steeds met wat andere bloemen. Deze kaart laat ik vanwege de bugs: vlinders en bijtjes meedoen voor de challenge bij Global Design Project #343.




Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten