Pagina's

donderdag 12 mei 2022

Global Design Project #342...Geniet...

 

Ja, wederom weer een geweldige sketch bij het Global Design Project #342, ze hebben altijd geweldig mooie sketches om te maken. Ik gebruikte de sketch als basis, maar de inspiratie kwam van het theezakje. Honing / Perzik thee, dus ik gebruikte een honinggraat achtergrond (embossen), met een bij, een perzik in een theekopje zo krijg je ook perzik thee. Vandaar dat ik ook koos voor de nu retired In Color kleuren 2020-2022 en Calypso Coral. Ik ben zeer tevreden over hoe deze kaart tit stand kwam.
Heb 10x dezelfde kaart gemaakt, want morgen hebben we teamdag bij mijn Upline Yvonne en dit is de swap die ik ervoor heb gemaakt, natuurlijk inclusief een zakje thee, wat mijn inspiratiebron was.






Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten