Pagina's

zaterdag 28 mei 2022

Global design Project #344...Happiness...

 

Wat is het toch geweldig om met de nieuwe producten van Stampin` Up! te werken, ik gebruikte de bundel Happiness Abounds en de mooie dies Dots and Spots. Een onwijs mooie dies waar ik nog meer mogelijkheden mee weet dan die ik nu gebruikt heb. Om alles in te kleuren gebruikte ik de blends in de kleuren Calypso Coral, Granny Apple Green, Daffodil Delight in combinatie met So Saffron en de mooie nieuwe kleur Orchid Oasis. Deze kaart maakte ik voor de challenge bij de blog van 
Global Design Project #344, de challenge was deze keer om een kaart te Case van Charlett Mallett. Een schitterende kaart om te casen, al gaf ik er weer een eigen draai aan. kortom weer een SUper leuke challenge om te maken.







Lieve Creatieve Groet Yvon💙...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten